قوانین

دوشنبه ، -۲۶ -۶۲۱

         

جوانک هاست | پيشرو در سرعت و امنيت

 

 

 

قوانين و مقررات

 

 

 

استفاده از خدمات اين سايت منوط به پذيرش و رعايت شرايط مذکور در اين توافقنامه مي باشد

بديهی است که جوانک هاست در قبال عواقب ناشی از تخلف از اين شرايط هيچگونه مسئوليتی را بعهده نمی گيرد

توافقنامه استفاده از خدمات ثبت دامنه

1. از آنجا که دامنه های بين المللی با مشخصات مشتری ثبت شده و مالکيت دامنه در اختيار مشتريست لذا مسئوليت نگهداری از دامنه نيز به عهده مشتری می باشد و در صورت سوء استفاده يا انتقال دامنه شرکت هيچ مسئوليتی را نمی پذيرد.

2. مسئوليت انتخاب نام دامنه با مشتريست و پس از ثبت دامنه به هيچ عنوان امکان تغيير نام و يا لغو دامنه موجود نمي باشد.

3. برای تمديد دامنه مشتری موظف است تا قبل از فرارسيدن تاريخ انقضای دامنه نسبت به تمديد دامنه اقدام نمايد در غير اينصورت چنانچه دامنه منقضی شده و توسط شخص ديگری ثبت شود، مسئوليتی به عهده شرکت نمی باشد.

توافقنامه استفاده از خدمات هاستينگ و سرور مجازی و اختصاصی

1. مشتری موظف به حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور سايت خود می باشد. همچنين مشتری متعهد می گردد که حق استفاده از سرويس های ارائه شده را به غير واگذار ننمايد.

2. عودت مبلغ پرداختی برای سرويس هاستينگ در صورت نارضايتی مشتری از کيفيت سرويس تا 7 روز بعد از سفارش امکان پذير می باشد و پس از آن استرداد مبالغ پرداختی به هيچ وجه امكان پذير نمی باشد.

3. استفاده بيش از حد از منابع مجاز تخصيص داده شده به هاست شما منجر به قطع اکانت هاستينگ شما خواهد شد. در اين موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن هاست خود اقدام نمايد و يا در صورت نياز در خواست سرور مجازی اختصاصی نمايد.

4. مشتری متعهد می گردد از قرار دادن هرگونه مطلب و يا فايلی مغاير با قوانين بين المللی کپی رايت خودداری نمايد. در غير اينصورت اکانت وی مسدود شده و مبالغ پرداختی غير قابل عودت خواهد بود.

5. مشتری متعهد می گردد از قرار دادن مطالب و فايل های با مضامين غير اخلاقی و يا مواردی نظير crack و warez و نيز مواردی نظير آموزش ساخت بمب و يا سوء استفاده از سرويس های ارائه شده در جهت اهداف خرابکارانه و يا ايجاد مزاحمت برای ساير کاربران اينترنتی خودداری نمايد. در صورت مشاهده چنين مواردی اکانت مشتری قطع گرديده و مبلغ پرداختی غير قابل استرداد خواهد بود.

6. مشتری متعهد می گردد از سرويس های ارائه شده در جهت ارسال هرزنامه(SPAM) استفاده ننمايد ، ضمنا استفاده از ابزار net send جهت ارسال نامه به صورت bulk غير مجاز می باشد در صورت مشاهده چنين مواردی اکانت مشتری قطع گرديده و مبلغ پرداختی غير قابل استرداد خواهد بود.

7. چنانچه به هر علتی که خارج از اراده شرکت باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و يا خدمات مذکور موقتا و يا دائما قطع گردد، هيچگونه مسئوليتی متوجه شرکت نخواهد بود. از جمله اين علل می توان به مواردی نظير تحريم های سياسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغيير قوانين داخلی و يا خارجی و حوادث طبيعی نظير طوفانهای خورشيدی، سيل، زلزله و … اشاره نمود.

8. قراردادن هرگونه اسکريپت که موجب خطر امنيتی بالقوه برای سرورها شود و يا موجب اختلال در عملکرد شبکه يا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سايت متخلف برای هميشه قطع گردد.

9. جوانک هاست از کليه داده های روی سرورها شامل فايلها، ايميلها و پايگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گيرد. ولی هيچگونه مسئوليتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئوليت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بايست پشتيبان کليه اطلاعات مورد نياز خود را در جايی غير از تجهيزات و سرورهای جوانک هاست نگهداری نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايی بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود. همچنين در صورت نياز کاربر برای بازگرداندن اطلاعات هزينه جداگانه دريافت می شود.

10. انجام IRC بر روی کليه سرويسهای جوانک هاست اکيدا ممنوع بوده و جوانک هاست ضمن قطع سرويس متخلف، حق پيگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

11. بکاپ اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی و اختصاصی منحصرا به عهده کاربر بوده و در صورت بروز هر اتفاقی که منجر به از بين رفتن اطلاعات گردد جوانک هاست هيچ مسئوليتی ندارد.

12. کليه کاربران می بايست قبل از پايان دوره سرويس نسبت به تمديد سرويس خود اقدام نمايند. در غير اينصورت پس از پايان دوره هيچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرويس و يا حذف آن پذيرفته نمی باشد ،جوانک هاست قبل از پايان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طريق ايميل و پيامک يا تلفن به مالک سرويس اطلاع دهد ولی عدم انجام اين اطلاع رسانی به هر دليل موجب ايجاد هيچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

13. استفاده از هاست های اشتراکی برای نصب اسکريپت چت گروهی ممنوع است و اينگونه سايت ها می بايست سرور مجازی يا اختصاصی تهيه نمايند.

14. استفاده از سرور های مجازی و اختصاصی برای اسکن سايت ها ، حمله DOS ممنوع است و در صورت مشاهده و يا شکايت سرويس بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربر حذف خواهد شد. و نيز سايت جوانک هاست حق شکايت از کاربر متخلف از طريق مراجع قانونی را به منظور رفع خسارت از خود را محفوظ خواهد دانست.

15. زمان پاسخگويی به درخواست های پشتيبانی (تيکت) توسط جوانک هاست از يک دقيقه الی 72 ساعت ممکن است نياز به زمان داشته باشد و اين بستگی به حجم کاری جوانک هاست دارد و اين زمان از آخرين زمانی محاسبه می شود که کاربر تيکت را بروز کرده باشد.

 

16. مشتری موظف است زمان تمدید سرویس خود را در نظر داشته باشد و نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کند ، سرویس هایی که 20 روز از زمان سررسید آنها گذشته باشد و در وضعیت تعلیق درآمده باشند ، به صورت اتومات از سرور حذف و دسترسی به اطلاعات آن دیگر امکانپذیر نخواهد بود .

تخطی از هر يک از شرايط درج شده در اينجا موجب تعليق سرويس می شود. جوانک هاست تنها تشخيص دهنده تخطی از شرايط مندرج می باشد. جوانک هاست حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلی و يا اجتناب از سرويس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که جوانک هاست از تخطی يک کاربر از شرايط مندرج اطلاع پيدا می کند نسبت به بررسی فنی و يا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است برای جلوگيری از ادامه تخلف سرويس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسی ها جوانک هاست بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعليق يا قطع سرويس خاطی خواهد بود همچنين جوانک هاست در صورت لزوم حق پيگرد قانونی متخلف را نيز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانين جاری کشور ايران  خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب می گردد. جوانک هاست هيچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود. همچنين کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به جوانک هاست خواهد بود.